keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Leijona kuningatar

Minä, Mirri olen löytänyt itsestäni meidän poppoon leijonan. Katsokaa nyt, onhan mulla oikein leijonan harjakin ja kunnon tuima hallitsijan ilme, kun katselen alamaisiani valtaistuimeltani, lavuaarin kaapin päältä.

Verratkaa vaikka tähän!

Oon myös meidän reviirin vartia. Ajan pois kaikki tänne meidän valtakuntaan kuulumattomat mun hurjilla leijonan ilmeillä ja karjunnoilla!



Verratkaa vaikka tähän!

Lisäksi oon niin hurja jellona, että pyydystän meille ruokaa. Tässä tapauksessa oon saalistanut broileria meidän laumalle jääkaapista. Olis toi tommonen toinenkin liha, mitä alla olevassa linkissä tuo toinen leijona syö, niin ollu ihan jees, mutta tykätään enemmän broilerista, joten tottakai sitä mieluumin pyydystän.

Verratkaa vaikka tähän! (Varoitus linkin raakuudesta ei-leijonille!)

1 kommentti:

Musta ja Harmaa kirjoitti...

Ääk, olemme vakuuttuneita, teidän armonne!