keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

Mirri miettii

Mietiskelin tässä toissapäivänä mun uravalintaani uudelleen tai siis sitä miksi haluan tulla isona. Ennenhän haaveilin tuosta laulajan urasta.



Mutta toissapäivänä, kun oltiin Wilman ja mamman kanssa vähän ulkoilemassa aattelin ,että mustahan vois tulla oikein kunnon remonttireiska! Niimpä päätin kiivetä juuri valmistuneen autotallin seinää vasten nojaavia tikapuita pitkin kohti korkeusksia.



Sitten mä vahingossa vähän horjahdin ja vielä kun tajusin, että ne tikkaat ei ole edes kunnolla seinää vasten, vaan laitettu jotenkin ihan älyttömästi.



Ja samassa olin varma siitä, että musta ei tule ikinä remonttireiskaa, koska tuo pieni horjahduskin järkytti aika lailla ja mun ilme oli kyllä näkemisen arvoinen!



Mammankin ilme oli tosi järkyttynyt ja se piteli tikkaista kiinni alhaalta ihan hysteerisenä. Kyylä mä sitten lopulta uskaltauduin tulemaan niitä pitkin alas, vaikka olihan ne aika jyrkät.

1 kommentti:

Sirpa kirjoitti...

Hyvä, ettet pudonnut!

Kollo voisi toimia kissanruokien koemaistajana tai testata eläinten petejä. :)